Preskoči na vsebino
Configurator

Serviciu clienti

Satisfacția dumneavoastră in ceea ce privește produsele și serviciile noastre este foarte importantă pentru noi la, Pirnar, așa că este de la sine înțeles că veți avea sprijinul nostru deplin în rezolvarea oricăror probleme pe care le puteți întâlni.

Dacă aveți nevoie de ajutor sau asistență pentru ușa dvs. de intrare, vă rugăm să contactați partenerul de vânzări Pirnar de la care ați comandat ușa.

Dacă, din orice motiv, nu puteți contacta partenerul dvs. de vânzări Pirnar, vă rugăm să completați formularul din dreapta și vă vom contacta cât mai curând posibil. Ne-ar fi de mare ajutor dacă ne-ați putea trimite și o imagine cu autocolantul CE/codul QR pe care ar trebui să-l găsiți pe ușă conform diagramei de mai jos.

How do I find a CE sticker or QR code?

Vă rugăm să completați integral următorul formular.

Echipa noastră de asistență vă va contacta cât mai curând posibil.

Dacă nu aveți un număr de comandă, vă rugăm să atașați o imagine cu marcajul CE/codul QR care se află pe cantul tocului lângă balamaua superioară (vezi diagrama).

Dacă ați achiziționat ușa Pirnar înainte de 2011, introduceți pur și simplu: PPR 2010 – 01234

   

   

Informațiile dumneavoastră personale vor fi utilizate în scopul exclusiv de a ne îndeplini obligațiile contractuale și post-vânzare față de dumneavoastră (de exemplu: service) și le vom păstra doar până la sfârșitul perioadei noastre de garanție convenite de comun acord.

Vhodna vrata
Configurează ușa de exterior
Mergi la Configurator
Pirnar Showrooms
Vizitează showroomul PIRNAR
Atinge o ușă de exterior
Katalogi
Descarcă cataloagele cu usi de exterior
Descoperă toate modelele de uși de exterior
top